Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Rzeszów

W związku z rosnącą liczą zachorowań na covid-19 i wprowadzonymi nowymi obostrzeniami Urząd Miasta apeluje do mieszkańców, aby załatwiali swoje sprawy, jeżeli jest to tylko możliwe, przez internet lub telefonicznie, a jeżeli konieczne jest przyjście do urzędu, to pracownicy proszą o wcześniejsze umówienie się na konkretną godzinę.

- Umawiając się telefonicznie w jakimś wydziale mieszkańcy unikną kolejek, zostaną szybciej obsłużeni i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc zmniejszy się ryzyko zakażenia – tłumaczy Marcin Stopa - Sekretarz Miasta.

- Chcemy, aby mieszkańcy - także w tym trudnym czasie pandemii - mogli szybko załatwiać wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami – dodaje pełniący obowiązki Prezydenta Miasta Rzeszowa Marek Bajdak.

Stąd apel o umawianie się telefonicznie na konkretną godzinę, a tam gdzie to możliwe załatwienie sprawy przez telefon lub internet. Zachęcamy do kontaktów i umawiania wizyt w urzędzie bezpośrednio w poszczególnych wydziałach urzędu, aby nie dzwonić wyłącznie na infolinię. Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecnie procedury załatwiania spraw w urzędzie, a także wykaz spraw, które można załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępny pod linkiem:
https://bip.erzeszow.pl/63-ogloszenia-komunikaty-alarmy/10286-komunikaty-zwiazane-z-ogloszonym-stanem-epidemii/10306-zagrozenie-epidemiczne-komunikat-dla-mieszkancow.html

Pod numerem infolinii: 1 77 88 99 00 pracownicy Urzędu Miasta udzielą mieszkańcom wszystkich niezbędnych informacji, a także połączą z odpowiednim wydziałem lub jednostką.

A poniższy link przekieruje mieszkańców do e-usług, w tym do platformy e-PUAP: https://bip.erzeszow.pl/pl/51-eurzad.html