We wtorek, 12 grudnia o godzinie 20 na Politechnice Rzeszowskiej rozpocznie się XVII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”.

Nocne Spotkanie z Reklamą to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, o której głośno jest w prasie specjalistycznej jak i innych masowych środkach przekazu. Corocznie cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem na salach ponad 900 odbiorców i miłośników reklam. Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", które przygotowuje się do tego widowiskowego wydarzenia przez cały rok.

Wydarzenie ma na celu przybliżenie społeczeństwu świata reklam. Spotkanie ma pokazać odbiorcom, że istnieją reklamy, które warto jest zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski, poszerzający wiedzę z różnych dziedzin oraz umożliwiający zapoznanie się z różnymi technikami promocji w ciekawy sposób. Publiczność może w inny sposób spojrzeć na formy promocji stosowane przez producentów. Dzięki prezentacji reklam z różnych kategorii (m. in. reklama społecznie zaangażowana, humor w reklamie, dziecko w reklamie czy reklama viralowa), odbiorcy mogą uzyskać nowe spojrzenie na reklamy, które emitowane są tak często w telewizji.

XVII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą odbędzie się 12 grudnia o godz. 20 na Politechnice Rzeszowskiej w salach: V-1, V-2 i S-1. W przerwie pokazu reklamowego będzie można wygrać różne nagrody.