Rzeszowska kampania „Made in Rzeszów” zaskoczy mieszkańców nowymi pomysłami!
Rzeszów stawia na lokalne marki – rusza kampania „Made in Rzeszów”!
Miasto Rzeszów zainaugurowało nową kampanię, która ma na celu promowanie lokalnych firm oraz ich produktów. W ramach akcji „Made in Rzeszów” przygotowano 400 zestawów promocyjnych, które mają przybliżyć mieszkańcom i turystom to, co najlepsze w stolicy Podkarpacia.

Rzeszów w centrum uwagi – lokalne marki na pierwszym planie

Podczas konferencji inaugurującej kampanię, Prezydent Rzeszowa, Konrad Fijołek, podkreślił znaczenie lokalnych producentów. „Mamy przyjemność zaprezentować pakiet promocyjny o nazwie „Made in Rzeszów”. Są tu rzeczy wyprodukowane w naszym pięknym mieście, a firmy, które za nimi stoją, to znakomite marki, które współtworzą markę miasta” – mówił Fijołek. Kampania ma na celu nie tylko promocję lokalnych produktów, ale także podkreślenie tożsamości Rzeszowa jako strategicznego miejsca w Europie, gdzie odbywa się wiele międzynarodowych wydarzeń.

Co znajdziemy w zestawach promocyjnych?

W kampanii biorą udział renomowane firmy, takie jak Makarony Polskie, Rzeszowianka, Nestlé, Sanofi, Chema Elektromet, Aspol oraz Sylveco. Każda paczka to prawdziwa podróż przez lokalne smaki i innowacyjne technologie. Grzegorz Wrona, Zastępca Prezydenta Rzeszowa, zaznaczył, że ideą akcji jest szerzenie informacji o tym, co najlepsze w Rzeszowie. „Nie było trudno namówić firmy na udział w tym przedsięwzięciu. Mamy nadzieję, że kolejne podmioty dołączą do kampanii” – dodał Wrona. W zestawach promocyjnych znalazły się m.in. witaminowy Pharmaton Geriavit od Sanofi, deserki Bobo Frut od Nestlé oraz naturalne kosmetyki od Sylveco. Rzeszowianka dostarczyła krystalicznie czyste wody, a Makarony Polskie zaprezentowały produkty z serii Marki Świata. Każdy z tych produktów ma na celu pokazanie, jak wiele wartościowych rzeczy powstaje w Rzeszowie.

Otwartość na nowe marki – dołącz do kampanii!

Kampania „Made in Rzeszów” jest otwarta dla wszystkich lokalnych producentów. Jak zaznaczył Kamil Czyż, dyrektor Wydziału Marki Miasta Współpracy Gospodarczej i Turystyki, „nasze pudełko może rosnąć, może być na nim więcej logotypów”. To doskonała okazja dla firm, aby zaprezentować swoje wyroby szerszej publiczności. Produkty będą wręczane przez prezydenta podczas oficjalnych wizyt, co z pewnością przyczyni się do ich promocji na arenie krajowej i międzynarodowej. Rzeszów, znany z produkcji lotniczej, automotive i informatyki, teraz z dumą prezentuje także lokalne smaki i innowacje. Czy mieszkańcy są gotowi na odkrywanie tego, co najlepsze w ich mieście?
Urząd Miasta w Rzeszowie