UM Rzeszów: Informacja na temat czasowych zmian w pracy Urzędu Miasta Rzeszowa

1 min czytania

Od poniedziałku 24 stycznia do 28 lutego 2022r. Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta częściowo będą pracować zdalnie.

Decyzja ta wynika z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Oznacza to, że zachowujemy ciągłość obsługi mieszkańców z zachowaniem reżimu sanitarnego. Wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin.

Ze względów bezpieczeństwa, zachęcamy jednak do zdalnego kontaktu z urzędem, drogą telefoniczną, e-mailową lub poprzez platformę ePUAP. W przypadku spraw wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Rzeszowa lub jednostkach organizacyjnych prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia terminu wizyty.

- Wykaz telefonów

- Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych

- Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP

Urząd Miasta Rzeszowa, rzeszow.pl/, erzeszow.pl/41-miasto-rzeszow/1713-aktualnosci/48153-informacja-na-temat-czasowych-zmian-w-pracy-urzedu-miasta-rzeszowa.html

Autor: krystian