Dlaczego warto zainwestować w firmową stronę internetową?

Firmowa strona internetowa rodzi wiele korzyści, poczynając od lepszej, efektywnej i tańszej promocji aż po możliwość poprawienia nadszarpniętego wizerunku przedsiębiorstwa. Pada jednak sporo argumentów typu „po co mi strona internetowa, skoro moja firma działa jedynie lokalnie?” Należy więc wyjaśnić powody dla których nawet małe firmy lokalne powinny posiadać własną wizytówkę w sieci w postaci witryny internetowej.

Profesjonalna strona internetowa za niewielkie pieniądze

Agencja marketingowa 48 Media ma w swojej ofercie tworzenie stron internetowych dla firm od wielu już lat. Doświadczenie i profesjonalizm oraz kompleksowe zaplanowanie każdego, nawet najmniejszego aspektu przy tworzeniu witryny dla firm pozwala osiągać znakomite rezultaty. Należy też podkreślić to, że na pierwszym miejscu firma https://48media.pl stawia zgodność z najnowszymi standardami wyszukiwarek internetowych, w tym Google.

Szersze grono odbiorców i potencjalnych klientów

Strona www zapewnia zasięg globalny – mogą ją odwiedzić osoby zarówno z Polski, jak i z całego świata. Tym samym promocja produktów i marki firmowej jest znacznie bardziej ułatwiona. Może z czasem się okazać, że zainteresowanie konkretnymi produktami wykracza poza granicę województwa, a nawet kraju. Firma może otworzyć się więc nawet na rynki międzynarodowe.

Zwiększona wiarygodność firmy

Bardzo trudno zbudować zaufanie, ale łatwo je stracić przez jednego, niezadowolonego klienta, który może w internecie wyrazić swoje negatywne zdanie o firmie. Z tego też powodu profesjonalnie przygotowana strona internetowa na której można zaprezentować osiągnięcia, nagrody oraz efekty wykonywanych prac dla klientów będzie bronić się sama. Wsparciem może być również umieszczenie autentycznych opinii zadowolonych klientów, co pozwoli na wzbudzenie zaufania i wiarygodności firmy.

Nowe możliwości kontaktu i szczegółowe informacje o firmie

Potencjalny klient poszukując informacji dotyczących sposobu dojazdu do siedziby firmy nie będzie musiał szukać daleko. Na stronie internetowej można oprócz samego adresu zamieścić również małą mapę pokazującą w najbardziej optymalny sposób dojazd do miejsca gdzie klient będzie mógł wygodnie zaparkować. Numery telefonów, adresy e-mail, a nawet możliwość kontaktu za pomocą Skype to kolejne opcje jakie może zamieścić firma na swojej stronie internetowej. Warto też dołączyć elektroniczny formularz kontaktowy, dzięki czemu klient może błyskawicznie wysłać wiadomość bez konieczności logowania się na swoją skrzynkę pocztową.