Gmina Miasto Rzeszów - Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie zaprasza do składania ofert na dzierżawę 156 sztuk słupów ogłoszeniowych i 21 sztuk tablic ogłoszeniowych w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa.

Treść plakatów eksponowanych przez dzierżawcę nie może być uwłaczająca godności ludzkiej, według odczucia wydzierżawiającego.

W ramach umowy dzierżawy do obowiązków dzierżawcy będzie należało także:

1) nieodpłatne umieszczanie plakatów i innych ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa, a w szczególności:
a) obwieszczeń, uchwał i zarządzeń Rady Miasta Rzeszowa i Prezydenta Miasta Rzeszowa,
b) obwieszczeń, uchwał oraz informacji: Państwowej, Wojewódzkiej, Okręgowej i Miejskiej Komisji Wyborczej, Wojewódzkiego Biura Wyborczego, Rady Miasta Rzeszowa i Prezydenta związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów do organów samorządu terytorialnego, Sejmu i Senatu RP, wyboru Prezydenta RP, oraz referendów,
c) obwieszczeń Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej o zarządzeniu mobilizacji powszechnej na mocy art.136 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej,
d) obwieszczeń Wojskowego Komendanta Uzupełnień o wezwaniu w sprawie powszechnego obowiązku obrony,
e) obwieszczeń Wojskowego Komendanta Uzupełnień o powołaniu do czynnej służby wojskowej,
f) obwieszczeń o przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowych,
g) zarządzeń i komunikatów Szefa Obrony Cywilnej Miasta Rzeszowa,
h) innych ogłoszeń i plakatów dotyczących imprez organizowanych pod patronatem Prezydenta Miasta Rzeszowa lub z udziałem Gminy Miasta Rzeszowa po uprzednim pisemnym potwierdzeniu.

2) utrzymanie tablic i słupów ogłoszeniowych w dobrym stanie technicznym i estetycznym, dokonywanie na własny koszt napraw niezbędnych do zachowania przedmiotu dzierżawy w stanie nie pogorszonym, (w tym w szczególności dokonywanie bieżących remontów, wykonywanie zabezpieczeń antykorozyjnych, bieżące usuwanie warstw plakatów) - wszelkie uszkodzenia i usterki słupów i tablic ogłoszeniowych powinny być naprawione przez dzierżawcę najpóźniej w ciągu 12 godzin,

3) ubezpieczenie słupów i tablic ogłoszeniowych od aktów wandalizmu i kradzieży - w przypadku braku ubezpieczenia koszty z tym związane ponosi dzierżawca we własnym zakresie,

4) wykorzystywanie słupów i tablice ogłoszeniowych zgodnie z przeznaczeniem.

Oferty na dzierżawę słupów i tablic ogłoszeniowych należy składać w terminie do dnia 20 grudnia 2017 r. do godziny 14:00 w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów. W ofercie należy podać kwotę miesięcznego czynszu netto i brutto za dzierżawę wszystkich słupów i tablic ogłoszeniowych. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem : ,,Oferta na dzierżawę słupów i tablic ogłoszeniowych – nie otwierać przed 20.12.2017 r. przed godziną 14.30’’.

Oferty które wpłyną do ZZM po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) opłata za dzierżawę brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany opłaty netto.

Czynsz za dzierżawę może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości słupów i tablic ogłoszeniowych. Czynsz dzierżawny będzie waloryzowany jeden raz w roku na dzień 1 lutego począwszy od 2019 r., o wskaźnik równy średniorocznemu wskaźnikowi cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok kalendarzowy poprzedzający rok, w którym dokonuje się waloryzacji, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Wydzierżawiający będzie wystawiał fakturę VAT za dzierżawę słupów i tablic ogłoszeniowych do dnia 5–go dnia każdego miesiąca z góry, która płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.

Dodatkowe informacje dotyczące dzierżawy słupów i tablic ogłoszeniowych w tym ich lokalizację, można uzyskać pod numerem telefonu 17 748 37 42.

 

 

Do pobrania: Wzór umowy na dzierżawę

Pliki do pobrania:
WZÓR UMOWY - DZIERŻAWA.pdf