Wirtualne biuro w Warszawie to najtańszy sposób na uzyskanie atrakcyjnego adresu dla swojej firmy, w samym centrum stolicy – okolicy kojarzonej z największymi, najbardziej rozpoznawalnymi markami. Z tego względu skorzystanie z usługi daje duże możliwości rozwoju przedsiębiorstwom i niesie ze sobą wiele korzyści. Jak tanio zdobyć adres na Śródmieściu?

Biuro wirtualne w Warszawie – na czym polega usługa?

Nie każde przedsiębiorstwo potrzebuje swojego biura – wiele firm odchodzi od standardowego modelu pracy, gdzie pracownicy stawiają się codziennie w siedzibie marki i realizują swoje obowiązki od 8 do 16. Coraz częściej wykorzystuje się pracę zdalną, dzięki czemu można całkowicie zrezygnować z wynajmu lokalu, który potrafi być dużym obciążeniem dla budżetu firmy. Gdzie jednak w takim przypadku powinna znajdować się lokalizacja przedsiębiorstwa? Wirtualne biuro w Warszawie to idealne rozwiązanie tego problemu, umożliwia bowiem zarejestrowanie i prowadzenie firmy pod atrakcyjnym adresem w Śródmieściu, w centrum stolicy – prestiżowej lokalizacji biznesowej.

Aby skorzystać z usługi wirtualnego biura, wystarczy wybrać odpowiedni pakiet na http://biurokamienica.pl/wirtualne-biuro-warszawa-srodmiescie/ - zyskuje się dzięki temu dostęp do adresu na ul. Marszałkowskiej 58 w Warszawie. Można wykorzystać go do zarejestrowania swojej działalności, a także w celach reklamowych i korespondencyjnych. Dzięki połączeniu z dodatkowymi usługami, biuro wirtualne umożliwia przedsiębiorcy prowadzenie firmy na odległość, nawet z innego miasta lub kraju, w granicach Unii Europejskiej.

W zależności od wybranego pakietu, klient otrzymuje również obsługę poczty, pomoc prawną dla firmy oraz możliwość korzystania z sali konferencyjnej. Usługi są świadczone w luksusowej kamienicy, która znajduje się pod wynajmowanym przez klienta adresem.

wirtualne biuro tani adres dla firmy w Warszawie

Na miejscu pracuje wykwalifikowany sekretariat, który zajmuje się obsługą korespondencji, jaka będzie przychodziła do klienta. Może odbierać wszelkiego typu przesyłki, również kurierskie oraz z potwierdzeniem odbioru, oraz informować klienta o ich otrzymaniu. Istnieje także możliwość skanowania zawartości listów i przesyłania ich drogą e-mailową do klienta – dzięki temu przedsiębiorca jest zawsze na bieżąco z tak ważnymi dokumentami, jak faktury czy umowy. Dodatkowo sekretariat może także raz w miesiącu zbiorczo wysyłać otrzymaną pocztę na adres wskazany przez klienta.

Możliwość skorzystania z sali konferencyjnej również jest warta uwagi – ponieważ znajduje się ona w budynku pod wynajmowanym adresem, spotkania biznesowe z pewnością sprawią pozytywne wrażenie na klientach i kontrahentach. Jest to eleganckie i w pełni przygotowane pod konferencje wnętrze, które z pewnością spełni wszystkie oczekiwania.

Kto powinien zdecydować się na wirtualne biuro w Warszawie?

Jak było wspomniane, biuro wirtualne w Warszawie na Śródmieściu to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą prowadzić firmę w stolicy, znajdując się równocześnie w innym mieście lub nawet kraju. Opcja sprawdza się doskonale także w przypadku niewielkich firm, start-upów oraz freelancerów – zazwyczaj są to działalności, dla których wynajem lokalu jest zazwyczaj nieopłacalne. Mogą oni więc działać np. z domu, równocześnie prowadząc wirtualne biuro w centrum Warszawy na odległość. Koszty usługi są bardzo niskie, w dodatku można wybrać jeden z czterech pakietów, różniących się cenowo, by dobrać rozwiązanie do swojego budżetu i potrzeb.

Z wirtualnego biura korzystają także firmy, które działają zdalnie lub nie potrzebują korzystania z przestrzeni biurowej na co dzień. W takim przypadku wynajem adresu pozwala obniżyć koszty prowadzenia działalności.

Biuro wirtualne na Śródmieściu w Warszawie – korzyści dla wizerunku marki

Skorzystanie z oferty biura wirtualnego to nie tylko oszczędność dla przedsiębiorstwa – prestiżowy adres na warszawskim Śródmieściu ma również ogromny wpływ na wizerunek marki w oczach klientów. Centrum stolicy jest kojarzone z najważniejszymi firmami w kraju, dlatego wynajęcie adresu w tej okolicy pozwoli firmie zaistnieć w swojej branży i wyróżnić się wśród konkurencji. Dzięki temu niewielkie firmy mają szansę na szybki rozwój i mogą zyskać dodatkowych klientów tylko ze względu na tak atrakcyjną lokalizację.